Wednesday, May 7, 2014

Habbatussauda - (Jintan Hitam) ) / Negilla Sativa (Africa Blackseeds)


Nigella Sativa has been used for centuries, both as a herbs and pressed into oil, by people in Asia, Middle East, and Africa for medicinal purposes. It has been traditionally used for a variety of conditions and treatments related to respiratory health, stomach and intestinal health, kidney and liver function, circulatory and immune system support, and for general overall well-being.
In Islam, it is regarded as one of the greatest forms of healing medicine available.Prophet Muhammad once stated that the black seed can heal every disease- except death
Habbatussauda atau Jintan Hitam telah digunakan berkurun-kurun, kedua-duanya ada herba dan dijadikan minyak, oleh orang-orang dari Asia, Timur Tengah dan juga Afrika bagi tujuan perubatan. Ianya secara tradisi telah digunakan untuk berjenis kondisi penyakit dan pengubatan yang berhubung dengan kesihatan pernafasan, kesihatan perut dan juga dalaman , fungsi hati dan ginjal, sistem daya ketahanan dan berbagai lagi secara keseluruhan.
Dalam Islam, ianya dianggap salah satu yang terbaik sekali boleh didapatkan dari segi pengubatan. Nabi Muhammad s.a.w. pernah bersabda Habbatussauda atau Jintan Hitam boleh menyembuhkan setiap penyakit - kecuali maut.
الحبة السوداء شفاء من كلّ داء إلاَّ الشَّام
To place and order for El-Ghazi Negilla Sativa Capsule contact :
Untuk mendapatkan Kapsul Habbatussauda El-Ghazi sila hubungi:

Sheikhul Arab El-Ghazi
(65) 98203770 / (65) 82973370
E-mail: bajrai25@
gmail.com

No comments:

Post a Comment